Handen (lättläst)

kr90.00

Köp nu!

Artikelnr: 5416400743113537 Kategori:

Beskrivning

Kurt Wallander drömde om att flytta ut på landet och det här huset var perfekt. På baksidan fanns äppelträd och vinbärsbuskar. Vinden susade i träden. När Wallander gick omkring bland höstlöven snavade han plötsligt. Var det en trasig kratta eller en trädrot? Han stirrade på föremålet som stack upp ur marken. Det var skelettet av en hand.
Henning Mankell är en av Sveriges mest populära författare och Kurt Wallander är hans mest kända figur. Handen är Mankells senaste och kanske si

Recensioner

Det finns inga produktrecensioner än.

Bli först med att recensera “Handen (lättläst)”

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *