Hjärnstark – Få En Starkare Hjärna Med Träning (lättläst)

kr225.00

Köp nu!

Artikelnr: 1061600201692251 Kategorier: ,

Beskrivning

Vill du bli lugnare, mer fokuserad, få bättre minne och tänka snabbare och mer kreativt? Då ska du röra på dig! När du tränar mår inte bara musklerna bättre. Hjärnan blir också piggare och starkare.
I Hjärnstark berättar överläkaren Anders Hansen varför det är så bra för hjärnan med träning. Han tipsar också om hur du tränar din hjärna på bästa sätt. Det är enklare än du kanske tror.
Detta är en lättläst version av Hjärnstark.

Recensioner

Det finns inga produktrecensioner än.

Bli först med att recensera “Hjärnstark – Få En Starkare Hjärna Med Träning (lättläst)”

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *