Isprinsessan / Lättläst

kr90.00

Köp nu!

Artikelnr: 5416400742999217 Kategori:

Beskrivning

Det är vinter i Fjällbacka. Kylan tränger in överallt. I ett badkar sitter Alexandra Wjkner, vackrast i Fjällbacka. Hon har många hemligheter och få riktiga vänner. En tunn hinna av is har bildats i badkaret. Alexandra har suttit där länge nu. Hennes hud börjar få en blåaktig ton. Blodet på hennes handleder har stelnat. Han smeker hennes arm. Kärleken har aldrig varit starkare. Hon är hans älskade, hans isprinsessa.
Åsa sandzén har återberättat Camilla Läckbergs succédeckare Isprinsessa

Recensioner

Det finns inga produktrecensioner än.

Bli först med att recensera “Isprinsessan / Lättläst”

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *