Beskrivning
Det är vinter i Fjällbacka. Kylan tränger in överallt. I ett badkar sitter Alexandra Wjkner, vackrast i Fjällbacka. Hon har många hemligheter och få riktiga vänner. En tunn hinna av is har bildats i badkaret. Alexandra har suttit där länge nu. Hennes hud börjar få en blåaktig ton. Blodet på hennes handleder har stelnat. Han smeker hennes arm. Kärleken har aldrig varit starkare. Hon är hans älskade, hans isprinsessa.
Åsa sandzén har återberättat Camilla Läckbergs succédeckare Isprinsessa
Recensioner
Det finns inga produktrecensioner än.