Kaffe med rån (lättläst)

kr139.00

Köp nu!

Artikelnr: 5416400743107987

Beskrivning

På servicehuset Diamanten är det långtråkigt och livet ganska hemskt. Dålig mat, trist bemötande, för lite motion och ständiga besparingar. De boende har det värre än fångarna på ett fängelse. Pensionären Märtha får en lysande idé. Kan de inte bo på ett fängelse istället? Men för att hamna där måste man begå brott. Med sina vänner rymmer Märtha från servicehuset och tillsammans bildar de Pensionärsligan. Gänget tar in på lyxhotell för att planera det perfekta brottet. De ska stjäla tavlor värda

Recensioner

Det finns inga produktrecensioner än.

Bli först med att recensera “Kaffe med rån (lättläst)”

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *