Stjärnlösa nätter : en berättelse om kärlek, svek och rätten att välja sitt liv (lättläst, arabiska)

kr199.00

Köp nu!

Artikelnr: 5416401075939741 Kategori:

Beskrivning

Allt börjar som ett sommaräventyr. Amàr, hans far och syskon bilar hela vägen från Västerås ner till sin kurdiska släkt i Irak. Det är första gången på länge som Amàr är tillbaka.
Till en början tycker han att allt är underbart. Men snart förstår Amàr att familjen planerar något som han är – men inte vill – vara en del av: Ett bröllop mellan honom och hans kusin Amina..
Gifta sig med sin kusin? Det är ju omöjligt! Amàr är ju bara ett barn! Och dessutom är det helt sjukt att gifta s

Recensioner

Det finns inga produktrecensioner än.

Bli först med att recensera “Stjärnlösa nätter : en berättelse om kärlek, svek och rätten att välja sitt liv (lättläst, arabiska)”

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *